Veelgestelde vragen over Mijn GBTwente

Ik krijg een foutmelding in het digitaal loket, wat moet ik doen?

Er zijn diverse foutmeldingen die voorkomen in het digitaal loket van Mijn GBTwente. Wat je bij welke foutmelding moet doen staat hieronder uitgelegd:
 
Fout in Backend
Deze foutmelding geeft een verbindingsprobleem tussen verschillen de servers weer. Bij deze melding het verzoek om het nogmaals te proberen. 
 
Wegens drukte ... 
Deze foutmelding komt in de meeste gevallen doordat een upload te groot is. Dit komt onder andere voor bij JPG bestanden, deze fotobestanden zijn vaak te groot. Bij deze melding het verzoek om het bestand te verkleinen en opnieuw te uploaden. Wanneer deze foutmelding voorkomt bij het wijzigen van uw IBAN, dan is er een fout gemaakt in de cijferreeks of de naam van de bank is niet met hoofdletters geschreven.
 
Onbekende error
Deze foutmelding geeft aan dat u te lang offline bent geweest. Er is bijvoorbeeld wel een formulier geopend, maar er zijn langere tijd geen wijzigingen in het formulier aangebracht. Bij deze melding kunt u opnieuw inloggen en het formulier alsnog bewerken.